Cumartesi, Mart 25, 2017

Engelleme başvurum kabul edilerek kaldırılmıştır.

           
Engelleme başvurum kabul edilerek, engel kaldırıldı."
"Sevinçliyim"

Sevgili Arkadaşlar Sevindiğim bir haberle Merhaba demek istiyorum sizlere.

           Size reklam yayınlamayla ilgili bildirdiğim engelleme başvurum kabul
edilerek kaldırılmıştır.
            Üzüntülerini bildiren arkadaş ve dostlara da çok teşekkür ederim.

Alıcı: http://halil-ben-halil.blogspot.com/ web sitesinin yöneticisi
Harika bir haberimiz var! Yeniden değerlendirme isteğiniz onaylandı ve Google, sitenize ilişkin tüm manuel işlemleri kaldırdı. Bir manuel işlemin kaldırılmasının sitenizin sıralamada yükselmesini garantilemediğini hatırlatırız.

Durumunuzu kontrol etmek için:

1
Manuel İşlem Görüntüleyici'yi kontrol edin
Sitenizin durumunun Manuel İşlem Görüntüleyici'de ve tarama/dizine ekleme sistemlerimizde güncellenmesi biraz zaman alabilir. Manuel İşlem Görüntüleyici'de sitenize bakarak sitenizle ilgili herhangi bir manuel işlem olmadığını onaylayabilirsiniz.
2
Güvenlik Sorunları'nı kontrol edin
Siteniz saldırıya uğradıysa, Manuel İşlem Görüntüleyici'de bahsedilmeyen başka güvenlik açıkları sitenizi etkilemiş olabilir. Düzeltilmesi gereken sorunlar olup olmadığını görmek için Search Console'un Güvenlik Sorunları bölümünü kontrol edin.

25-03-2017
Halil GÖNÜL
Görsel: Pixabay.com

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya Hanım. Umarım kimse yaşamaz benzer duyguyu, çok kötüydü; neyse ki, çok kısa sürede çözüldü.

      Sil
  2. Merhaba, ben de az önce bununla ilgili bir şey yaşadım. "İhlal ettiniz" diye bir uyarı geldi. Ben de çok yeni olduğumdan neyi yanlış yaptığımı bilmiyorum. Bu neden oluyor? Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yasemin Hanım, geç döndüğüm için kusura bakmayın. Bu gün internet kesik benim bölgede, şu an aklıma geldi "Avea Vınnn" vardı onu buldum şu anda ve daha yeni bağlandım ve sizin yorumu gördüm.
      Aynı tür uyarıyı aldığımda, samimi olarak "Kasıtlı ve bilinçli bir şey yapmadığımı ve tarafıma bildirilirse sevinirim" diye bir cevap yazmıştım ve gerçekten ne olduğunu bilmiyordum. Bir daha geri dönüş yapılmadı. Ancak yukarıdaki yazımda bahsettiğim olay uyarı değildi ve direkt olarak spam olarak değerlendirip yayınlarımın engellenmesi durumudur yani teknik olarak "Manuel işlemler, bir url adresi gösterip başka bir url adresine yönlendirme durumudur söz konusu olan. Google kendisinin aldatıldığı şeklinde değerlendirerek anlaşmaları ihlal edildiği kanısıyla site yayınlarını zararlı olarak değerlendiriyor.
      Tahmin ettim renklamlardan olduğunu ve yayınlamakta olduğum bir sitenin tüm reklamlarını sildim, sonra da durumu açıklayarak; durumumun tekrar değerlendirilmesini istedim Google amcadan. onlar da kısa süre içinde değerlendirerek-2 veya 3 gün- engellemenin kaldırıldığı şeklinde mail gönderdiler. Çok zarar gördüm durumdan. Hala da devam ediyor.
      Ben teknik konuda yeterli değilim, yalnızca yaşadığım şeyleri paylaştım. Size önerim bu konularda teknik bilgiye sahip bir arkadaştan yardım istemeniz çok iyi olur. Uyarıya sebep: Kopya algısı veya kullanılan yeni etiketlerden birini spam olarak değerlendirmiş olabilir robotlar falan. Kesin bir şey söylersem size yanlış yapmış olurum. Çok isterdim yardımcı olabilmeyi inanın.

      Sil
    2. Ya kusura bakmayın. Ben size geç cevap veriyorum. Bu ara o kadar yoğunum ki her şeyi unutuyorum. Ben bizim çıkacak romanı paylaşmıştım. Galiba ondan oldu. Hani onu ticari bir reklam olarak düşündüler herhalde. Benim öyle düşünecekleri hiç aklıma gelmemişti. Ondan sonra google plus da o paylaşımımı sildim. Bir daha bir şey olmadı. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim:)

      Sil
    3. Rica ederim Yasemin Hanım, ayrıca romanınız için de çok sevindim sizin adınıza. Başarılar ve kolaylıklar dilerim.
      Başkasına ait sayfadan "kopyala-yapıştır" yaparak kendi sayfanızda yayın yaptıysanız olabilir.

      Sil
  3. Gozunuz aydin. Roman paylasimini niye engellesinler ki? Sonucta herkes kendi sayfasindan sahip oldugu urun tanitimini yapabilir degil mi? Yanlis miyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili 'deryada damla'
      Bildiğim kadarıyla evet, ama ürüne tıklandığında, ürün sayfasına değil de bir arkadaşlık sitesine yönlendiriliyorsa insanlar, ve onlarda şikayet etmişlerse işte o zaman benim yaşadığım sorunu yaşıyorsunuz.
      Sanırım yanlış anlaşıldım, anlatmak istediğim başkalarına ait bir sayfadan kopyalayıp yapıştırma durumu. Mesele olan ürün değil, kopyalanan sayfanın ve yapıştırılan sayfanın farklı kişilere ait olması durumu.
      Benim sorunum yayınlamış olduğum reklamların kodları içine gizlenmiş başka kodlarla, google tarafından görünen sayfaya değil de başka bir-gizlenmiş olan-sayfaya yönlendirme durumuydu.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.