Perşembe, Mart 30, 2017

Gördüğüm Düşü Yordum Hayra

Yordum gördüğüm düşü hayra.

"Balık Kavakta"

Açım,
Susuzum,

Hasretim;
Sevmeye,
Sevilmeye,
Eşe,
Dosta,
Yaşama.
Hepsinden de öte,
Tatlı dile,
Gülen yüze,
Zengin gönle.
Açım,
Susuzum,
Hasretim;
Olmaz mı hiç sitemim!
“Saldım çayıra,
Mevla kayıra.”
Yoruldum koşa, koşa;
Bağırdım,
Gökyüzünü yırtarcasına,
Duyurmak için sağa, sola.
Duymadı kimse galiba!
Gördüm balığı çıkarken kavağa,
Bekledim sabırla.
Bir daha, bir daha...!
Ne ses kaldı,
Ne soluk.
Anladım bağırmam boşa.
Döktüm pirinci,
Çöktüm başına;
Ayıklarken taşları kaşına kaşına,
Toynaklılar geldi başıma;
Bakındı her biri sağa,
Sola,
Döndüler etrafımda dolkuya , dolkuya.
Kördü gözleri,
Gidiyordu kokuya.
Koptu fırtına,
Düştü biri ardına;
Diğerleri de peşi sıra,
Dağıldılar çayıra.
Gördüklerim düşmüş,
Yordum hayra.

13-03-2017-2303
Halil Gönül
Görsel: Pixabay.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.