AKAN ZAMAN

Kişisel blog, akan zamandaki yaşam izlerinden derlenen özgün içerikler; hikaye, şiir, anı, gözlem, yorum, sitem, alınan dersler olarak yansır gün yüzüne.

Pazartesi, Mart 20, 2017

Gün Geceye Aşık

"Gün Geceye Aşık"
Bilir musun?

Gün geceye aşık,
Ben biliyorum.
Her tan vakti öpüyor yanağından,
Seviyorum seni diyor;
Sarılırken hasretle boynuna.
Döndüğün an arkana,
Gidiyor koşar adımlarla;
Asıl sevdiğinin yanına.
Bekliyor karşı dağda,
Gece onun adı da.
Bekleme
Bakarak her güne,
Sen, ben gidiyoruz haybeye.
Beklerken her güne,
Ve
Her gidişinde geceye;
Sever belki diye
Bir umutla,
Dikiliyoruz karşısına
Her tan vakti inatla.
Ben biliyorum,
Gün geceye aşık.

18-03-2017-2330
Halil GÖNÜL

PAYLAŞ Görsel: Pixabay.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.