Cuma, Mart 24, 2017

Kendimle Dalga Geçmek

"Kendimle dalga geçmek geliyor içimden."

"Kelimde Üç Tel"

Dalga geçmek geliyor içimden,
Kendimle;
Yerden yere çarpasım,
O duvar senin, bu duvar benim
Yamayasım geliyor.
Derici de değilim
Ama
Ucuza kapayım.
Kendisiyle dalga geçene ne derler?
Nereden bileyim, ne derse desinler.
Umurumda değil sözler.
Her şeyi söyleyen gözler.
Gözler özü söyler,
Öz de sergiler;
Neresinde varsa iyiler, kötüler.
Görür, gören gözler.
Dalga geçmek geliyor içimden,
Kendimle;
Kör yanımdaki kör gözümle,
Ağzımla, dilimle,
Başımla,
Başımdaki kelimle.
Gülesim geliyor,
Kendime.
Bakıp bakıp gölgeme.
Gölgemde gördüm kelimi;
Üç tel dikiliydi,
Bulutlara el verimi.
Gölgesinde oturdum,
Yakan güneşten korundum.
Dum duma, dum dum…
Ben kendimi buldum,
Kelime vuruldum.
Dalga geçmek geliyor içimden,
Kendimle.
Kıkır kıkır sesler var;
Oynayan çocuklar.
Her taraflarında toz, topraklar,
Bir o yana bir bu yana koşarlar,
Arada bir bana bakarlar
Oynayan çocuklar.

24-03-2017- 0530
Halil GÖNÜL
PAYLAŞ
Görsel: Pixabay.com

2 yorum:

  1. Kendimle dalga geçmek harika emeğinize sağlık. Kendisi ve dünya ile barışık, hayat dolu insanlar ancak kendisiyle dalga geçmeyi düşünebilir. Kendimi sevdiğim için ben de sık sık kendimle dalga geçmek isterim. Kaleminize, yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve nazik yorumunuz için çok teşekkür ederim. Derdimi anlatabilmişim galiba. Beğendiğinize sevindim açıkçası. Sağ olun. Tekrar görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.