Çarşamba, Mart 22, 2017

Yeni blogger arkadaşların dikkatine!

Korsan
Reklam yayınlarken dikkat!
                Bazı sitelerde iyi niyetlice verilen reklam sitelerinden reklam almak için çok dikkatli davranın. Araştırın, bir bilene sorup öğrenin. Özellikle blogspot üzerinden yayın yapan arkadaşlar. Özel sitelerdeki durumu bilmiyorum.
                Ben balıklama daldım ve ilk dersimi aldım böyle bir sitenin reklamlarından. Şu anda sitem spam yemiş durumda Google’ dan. Düzeltilmesi için müracaat ettim ama bir aydan önce zor.
                Bütün reklamları kaldırdım hemen. Reklamlar başka sitelere yönlendirme yapıyormuş. Bir arkadaşım da uyarmıştı beni. Halbuki site güvenli ve yetişkin olmayan site reklamları yayınlayacağını beyan ediyordu. Ayrıca güvenli site reklam kodlarını almıştım sitelerinden.
                Tüm reklamları silmemden birkaç gün sonra o siteden e-mail geldi, spam düzeltildi diye. Reklam sistemlerini değiştirmişler. Uluslararası reklam devi sitelerden birisi.
                Bu reklamlardan sonra sanıyorum 4 veya 5 takipçi arkadaş (G+) takibi bıraktı. 
                Burada Reklam aldığım sitenin ismini vermek istemiyorum, isteyen arkadaş olursa kendisine veririm. Siteme son on veya on beş gün içinde uğrayan arkadaşlar zaten görmüştür o siteyi ve reklamları. Hatırlamıyorum ama son 5 veya 8 yayında da kullanmıştım o reklam kodlarını.
Görsel: Pixabay.com

13 yorum:

  1. Blog reklamlarıyla para kazanmak zaten çok zor. Bir de yanlış sitelere yönelip blogun imajını bozmamak gerek.

    YanıtlaSil
  2. Genellikle blog arkadaslarinin yayinladiklari reklamlara tiklamadan çıkmiyorum. Bazen takip ettigim baska sitelerde de ayni sekilde davraniyorum. Sizin reklam tanisma sitesi reklami diye tahmin ettigimden diye tiklamadim. Google reklamlari kontrol ediliyor sanirim. Bu kontrolu zor reklam olayina hic girmemek lazim. Bilgi icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizli, yönlendirme kodundan dolayı her şeyi göremiyor Google, ancak giden şikayetlerden yola çıkarak yapmış işlemini, ve gizli manuel yönlendirmeden dolayı spam olarak işaret koyup düzeltmeme için beni uyarıyor.

      Sil
  3. Teşekkürler uyarı için tamda ben bu konu hakkında düşünüyordum daha dikkatli olurum :)
    Rica etsem tek soruluk anketimi cevaplarmısınız çocuk gelişim alanında yazan severek takip ettiğiniz görüşüne saygı duyduğunuz bir yazarla ilgili seçenekler var zaten
    http://cocukkkgelisim.blogspot.com.tr/2017/03/rica-etsem-anketime-katilir-misiniz.html

    YanıtlaSil
  4. O zaman çok geçmiş olsun diyelim.
    Tabi uyardığınız iyi oldu aklımızda bulunsun.
    Hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  5. Size çok geçmiş olsun.
    Ben hiç cesaret edemedim reklam almaya. Bir de blogu büyüsü bozulur gibi geldi . Tabii bu düşünce tamamen kızsal bir düşünce. ☺☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında insanın gönlünden "Niye olmasın?" geçiyor ama, riski de var demek ki; özellikle Google şartlarında çalışıyorsanız.
      Her şeyin en güzeli bağımlı olmadan yaşamak.

      Sil
  6. Halil bey geçmiş olsun. Keşke sorsaydınız!Reklam ile bulduğunuz tüm URL'leri Google URL kaldırdan kesinlikle kaldırın. En tehlikeli yolu seçmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adnan Beyciğim, çok teşekkür ederim. Kötü bir şey aklıma gelmedi ki hiç, bilmiyordum kötü niyet olabileceğini ve zarar verebileceğini. ilk zamanlardı işte, her şey öyle olmuyor mu hayatta, kazığını yiyince öğrenmiş oluyoruz da bazen bedel ağır geliyor.
      Neyse, hepsini sildikten sonra düzeltme yazısı yazdım ve iki gün içinde spam durumunu kaldırdı Google.
      Epeyce uğraştım ama bir aya yakın sürdü, virüs bulaşmış bir de en sonunda format atmakta buldum çareyi; formattan sonra rahatladım ama oldukça zarar gördü blog. Tıklama sayısı çok düştü.
      Kaldırdım dediğiniz gibi. Çok teşekkür ederim tekrar. Hoşça kalın.

      Sil
  7. Gecmis olsun uyari icin tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      rica ederim, umarım başkaları yaşamaz.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.