Çarşamba, Nisan 26, 2017

Anket sonuçları

"Anket sonuçları"
ANKET

Çok seçimli bir anket,
Zaman aralığı : 26 Mart-26 Nisan 2017 arası
Anket Sorusu:

DENEYİMLERİNİZDEN YOLA ÇIKARAK, İNSANLARI NASIL DEĞERLENDİRİRSİNİZ?

 İnsanlara güvenirim.

  1 (33%)

Biraz güvenirim.
  0 (0%)
Çok iyi tanıdıklarıma güvenirim.
  0 (0%)
Çok az güvenebileceğim insan vardır.
  2 (66%)

Genellikle güvensizim.
  0 (0%)
Güvenim kalmadı.
  1 (33%)

Gölgeme bile güvenmiyorum artık.
  0 (0%)
0-30 yaş aralığındayım.
  1 (33%)

30-50 yaş aralığındayım.
  0 (0%)
50'den büyük yaş aralığındayım.
  2 (66%)

Nüfus<5000 olan yerde yaşıyorum.
  0 (0%)
5.000<Nüfus<100.000 yerde yaşıyorum.
  0 (0%)
100.000<Nüfus<200.000 yerde yaşıyorum.
  0 (0%)
200.000<Nüfus<500.000 yerde yaşıyorum.
  1 (33%)

Nüfus>500.000 yerde yaşıyorum.
  1 (33%)

Çalışıyorum.
  0 (0%)
İşsizim.
  1 (33%)

Bayan
  2 (66%)

Erkek
  1 (33%)

Eğitim: İlkokul mezunu.
  0 (0%)
Eğitim: Ortaokul mezunu.
  0 (0%)
Eğitim: Lise mezunu
  1 (33%)

Eğitim: Ön lisans Mezunu
  0 (0%)
Eğitim: Lisans Mezunu
  2 (66%)

Eğitim: Yüksek lisans ve üstü mezunu.
  0 (0%)

Şu ana kadar kullanılan oy sayısı: 3 
Anket süresi doldu ve ilgilenen kıymetli  misafirlere teşekkür ederim.
Sonuç: 2 bayan ve 1 erkek olarak toplamda 3 kişi katıldı. Elbette yeterli değil ama 2 kişi “Çok az güvendiğim insan vardır” demiş.
Gönül isterdi ki daha fazla katılım olsun. Anladım ki: Zaman çoooooooooooooooooook kıymetli, boş şeylere harcamaya değmiyor.
                                                                                                                              26-04-2017-2225
                                                                                                                              Halil Gönül
Görsel:Pixabay.com

4 yorum:

  1. Geç gördüm ben bu anketi :( Katılım keşke daha fazla olsaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba +Daha Mutlu Yaşam, düşünmeniz bile beni sevindirdi. Hissettiğim bir havayı belgelemek istemiştim yalnızca. Görüşmek dileğiyle, hoşça kalın.

      Sil
  2. Ben katılmıştım Halil bey, neden bu tür aktivitelere katılım olmuyor doğrusu merak içindeyim. Ortak hareket etmeyi öğrenemedik bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ece Hanım, öncelikle çok teşekkür ederim. Tahmin ettim, biliyorum dersem inanır mısınız? Teşekkür ederken hata yaparım düşüncesiyle isim vermek istemedim. Diğer Hanımefendi'yi de tahmin ediyorum.Merak ettiğiniz duruma gelince düşüncem: 2016 ekim-kasım aylarından bu tarafa gözlemliyorum; Türkiye' deki blog dünyası da içinde bulunduğumuz sosyal yapıdan çok farkı yok ve "hep bana" mantığı ağırlıkta maalesef. Küçücük bir dünyası var blog dünyasının, kabuk henüz kırılmamış diye düşünüyorum. Tabii ki bahsettiğim yapıyı aşanlar yok değil ama yeterli değil bence. Ben de bazı şeyleri anlamakta zorlanıyorum doğrusu örneğin: Yayını görüyorlar ve bir "tık" yapma zahmetine katlanamıyorlar. "Ne olur tık yapılırsa?" diye de sormuşumdur hep kendime. Bir türlü olumlu bir cevap bulamadım! Belki de normal karşılamalıyız, ne de olsa insanlar içinde yaşadığı toplumda şekilleniyorlar. Dertleştik biraz, ferahladım sanki; tekrar görüşmek dileğiyle hoşça ve umutlu kalın.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.