Çarşamba, Nisan 12, 2017

Çivi olmak istiyorum

çivi olmak istiyorum bazen, iki nesneyi birbirine tutturan, ve tutunan.

Çivi

Bazen
Sohbet etmek istiyor insan,
Hiç konuşmadan;
Çakılmış yerinde,
Bir çivi gibi
Durmak istiyor;
Kıpırdanmadan.
Söylenecek şeyler çok olduğundan,
Anlatılması kolay değil,
Sıraya koyamadan;
Sıkıntı zamandan.
Anlatmaktansa, yarım yamalak,
Birini bırakıp diğerine atlayarak,
Ve sonunda, var yanlış anlaşılmak;
Sıraya koyamamak her birini,
İçimdekiler itiyorlar biri diğerini;
Sus, diyorum o zaman,
Göm içine.
Bak sadece gözlerine,
Otur karşısında öylesine,
Aldırmadan şekline, şemailine;
Ne o ağız açsın,
Ne de ben.
Sanki bir çivi gibi,
Tutunmak,
Tutturmak istiyorum
İçimdekileri;
İşte bu tarifi:
Çivi.
Çivi olmak istiyorum,
Çakılmış karşısında,
Paslanmak istiyorum;
Gözlerine baka baka,
Aldırmadan kara, yağmura.

12-04-2017-1255
Halil Gönül 
Görsel:Pixabay.com

6 yorum:

  1. Anlayabildiği kadarız, karşımızdakilerin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki! Bazen anlatma çabası fayda etmiyor.

      Sil
  2. Anlaşılmak veya anlaşıldığını bilmek çok büyük bir rahatlık. Çoğu gerginliğimiz yanlış anlaşılma korkusundan. Duygularınızı ifade biçiminiz çok güzel. Çok beğendim. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efendim nazik ziyaretiniz ve yorumunuz için. Görüşmek üzere...

      Sil
  3. Çok güzel. Duygularınızı harika bir şekilde ifade etmişsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Yasemin Hanım, beğenmiş olmanıza sevindim. Nazik yorumunuz daha da sevindirici.

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.