Pazar, Mayıs 28, 2017

Üçüncü Dünyalı

"El uzattım sana"

Kader

Konuşurken dokunurdum sana,
-Üçüncü dünyalı mısın?
Demiştin bana;Küçümsemiştin sonra:
Gözlerimin içine baka baka.
Yadırgamıştım,
Kızmıştım ama;
Cehaletini söylememiştim sana.
El kol hareketlerime laf ettin, konuşurken;
Yakıştıramamıştın bana,
Şaşırdım bir daha:
Vücut dilinden haberin olmamasına.

Alışamadım:
Konuşulurken balıklama laflara dalmana;
Yanlışlığı söylediğimde sana,
-Ukala! Demiştin bana.
Kısa zamanda soktun şoktan şoka,
Devam dedim yola safça.
Anlatabileceğimi düşünüyordum hala.
El uzattım sana.
Doğum günündeki gül mesela:
Uydum programa,
Geldim yanına gül elimde:
Okey oynuyordun, bakmadın bile,
Ben de çarptım gülü yere;
Adımı çıkardın sinirliye.


Hoşça kal demiştim ben de,
Bir daha dönmeyesiye.
Razı olmuştun kaderine
Ve...
Çıkmıştın görücüye besmeleyle;
Gördüm,
Yürüyordun üç adım gerisinde.

27-05-2017-2240
Halil GÖNÜL
Görsel:Pixabay.com

2 yorum:

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.