Cuma, Haziran 09, 2017

Karamsar Zamanlarda Ben

"Sevgi kahveniz olsun"

Sevginin Ahengi

Karamsar zamanlar hoşuma gitmiyor.Yaşarken anlıyor insan,
Bir türlü bitmiyor;
Bütün enerjiyi sömürüyor
Ve
İnsanı süründürüyor.

Böyle durumlarda kızıyor;
Dalga geçmek,
Acıyı yere sermek;
Kıçını tekmelemek geçiyor aklımın ucundan.
Zıtlıkların ahengi,
Rahatlatıyor beni.
Hırsımı alamazsam;
Dalga geçerek,
Dövüyorum kendimi.
Bir kere yendin mi,
Gerisi geliyor tini mini.

Gönlümün tek istediği:
Paylaşmak,
Yeşertmek sevgiyi;
Davet ediyorum herkesi,
Paylaşsın sevgiyi
Ve
Yaşasın sevginin ahengini.
Aldırma dertlerini:
Ha bir adım ileri,
Ha bir adım geri,
Ne fark eder ki!
Bu yalan dünya,
Kimseye kalmayacak baki.
Doldur eyy saki,
Neşemiz olsun baki


08-06-2017-1252
Halil GÖNÜL 
Görsel:Pixabay.com

2 yorum:

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.