Perşembe, Aralık 28, 2017

Dikkat! Kırılacak Eşya

"Dikkat Kırılacak Eşya"

İki parlatınca,
Çenem düşer bazen,
Bazen de kenetlenir tamamen.
Düşmüştü yine çenem,
Yanıyor,
Kaynıyordu Sinem;
Gözlerine bakıp
Akıtıyordum dirhem dirhem.
Susmak bilmiyordu,
Yılmıyordu çenem;
Kendim çalıp,
Oynuyordum kendim.
Eridim
Gün geldi
Yok olup gittim.
Olan rakıya oldu
Ben gittim,
O bitti
Yenisi geldi,
O da bitti;
Ama içimdeki gitti,
Ardından sen gittin;
Sıra bendeydi,
Göze alamadım gitmeyi;
Paket yaptım kendimi,
Süsledim
Her yerini;
Yazdım gideceği adresini;
Verdim postaya.
“Narindir” dedim,
Çalışana;
Bastılar dört bir yana

“Dikkat! Kırılacak eşya”

Ne kadar kıymete bindim
Bir bilsen;
Görseydin fiyakamı,
Sonra mı?
Boyladım ambarı.

Merak etme!
Koymadılar üstüme eşyaları
Görünce damgaları.
Anlamış oldum kırılmayacağımı.


07.12.2017
Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

4 yorum:

  1. çok farklı bir şiir anlayışınız var,adını çıkartamadım şimdi..🙂serbest lirik şiir desem ona yakın ama çok farklı..diğerlerine de göz attım,hep aynı tarz şiirle yazılmış..bu size özel bir tarz oldu herhalde..şiir dünyasına yeni bir kan mı acaba,araştırmak lazım..elinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul Yıldırım, ilk kez sizden bir tarz olarak işitiyorum, aslına bakılırsa özellikle düşündüğüm bir yöntem değil, içimden geldiğince salıveriyorum, biraz hiciv ve eleştiri serpiştirmek hoşuma gidiyor gördüklerimi ve yaşadıklarımı anlatabilmek için. Özellikle bir araştırma yapmadım ama ilerilerde belki fırsatım olursa yaparım.
      Teşekkür ederim. Sevgilerle hoşça kalın. :)

      Sil
    2. yo gerçekten,ben böle bi tarz şiir pek okumamıştım,"acaba gözümden kaçmış olabilir mi?" diye düşündüm ama araştırma yapmadığım için bu konuda kesin konuşamadım..edebiyat şiirleri konusunda uzman olan biri olsaydı,o belki konuyu daha iyi açıklayabilirdi..tekrardan emeğinize sağlık..🙂 umarım bu tarz şiir yoktur da,sizin bu tarzınız türk edebiyatına yeni soluk getirir..🙂 sağlıcakla kalın..🙂

      Sil

    3. Ertuğrul Yıldırım,
      Teşekkür ederim, hoşça kalın. :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.