Pazar, Aralık 31, 2017

Oldum Divane

Deli

Yağdı yağmur
Çaktı şimşek
ekinleri sel aldı
bahar gitti
yaz geldi
Kalanına da
güneş etti,
aç,
sefil,
ortalıkta kaldım
Kendimi saldım.
oldum divane.
erdi diyorlar
döndüm deliye.
başladım
sövüp
siymeye;
hoş görün
bakmayın siz deliye.
Sövgü acizliktendir,
Bazen gerekli
meziyettendir.
Sanmayın
cehalettendir.
Koydun mu yerli yerinde
Taşı gediğine,
nehir bile çevrilir
başka yöne.
Deli deme
deliye
önce bak kendine
Akıllı mı sayarsın
afili kıyafetinle;
her şey ortadadır
istediğin kadar gizle
hele iyi bak deliye,
saklısı,
gizlisi
var mı diye?
Yok elbette.
Devam ediyor sadece
Sövüp siymeye.
Bazıları dua eder
yağmur diye,
bazılarının da
suratı kösele.
bitmez
bu mesele.
böyle gelmiş
böyle gider,
bazıları söver, siyer;
bazıları da
Ne bulursa yer,
ağzı kıçından beter.

30.12.2017
Halil Gönül


Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.