Çarşamba, Aralık 27, 2017

Vicdan ve Yürek Arasında


Yürek ve Vicdan

Gel-gitler yaşıyorum bazen,

Vicdanımla yüreğim arasında;

Yüreğimden yükseliyor isyan dalgaları,
Vicdanıma çarpıyorlar;
Dönüyorlar geldikleri gibi
Ama
Gidemiyorlar geri.
Bir süre bekliyorlar
Ne yapacaklarını bilmez,
Çöküyorlar sonra
Dizleri üstüne
Ve
Ben
Gelgitler yaşıyorum

Vicdanımla yüreğim arasında.

Bazen azgın oluyor dalgalar,
Kükreyerek geliyorlar
Aklı, yüreği, vicdanı yara yara;
Hah diyorum,
Oldu olan!
Kırılıyor elim ayağım,
Kalmıyor dermanım;
Derken
Son dalga vuruyor vicdanımın son kalıntısına
Olanca görkemiyle
Parçalanan duvar çöküyor yavaş yavaş
Ve
Sönüyor azgın dalgalar.
Bittim derken
Bir umut doğuyor yeniden;

Vicdanım ve yüreğim kalkıyor ayağa,

Dikiliyor dalgaların karşısına;
Dimdik,
Benzer kayaya.
Yeniden tutunuyorum umutlara.

03.12.2017
Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.