Cuma, Ocak 12, 2018

Ben neredeyim?

Ben; Ağıl, Sürü ve İt’ler

Çırpındım durdum,

bir türlü kurtulamadım,
ağıldan;
koyunlar sarmış her yanı,
yalar kıçları
meleye meleye;


Dönsem her nereye
Duyarım “meee, meeee…”
Kuzular sandım önce,
baktım dikkatlice,
çok şaşırdım benzerliğe;
Bakıyorlardı hepsi de
it’e;
İt’ler köşelerse,
tutmuşlar ağılı dört bir yanda
yol vermiyorlar
çıkmak isteyene.
kaldım kan ter içinde
çabaladım can havliyle,
bakmak için gök yüzüne,
gördüm
yüreğim ağzıma geldi;

Kara bulutlar çökmüş peşi peşine,
ha yağdı
ha yağacak;
Belli,
fırtına kopacak;
Ben sürüye,
sürü it’lere bakarak,
Çamur,
çaynak içinde kalarak,
Susamışlar
sidikli sudan kanarak;
İt sesleri ortalığı sararak,
kıyamet koptu
ağılda.

koyunlar telef oldu,
İt’ler uludu durdu,
olan kıça oldu;
İshalden yoruldu.
sonunda
fırtına durdu;
Kalbim küt küt vurdu,
İt’ler son kez uludu,
ne ağıl kalmış
ne sürü,
yok bir tane diri;
İt’ler alıp başını gitti
kâbusum da
Burada bitti.

27.12.2017
Halil Gönül





Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.