Pazar, Mayıs 13, 2018

Jeton Kıstı mı?

"Umut'un rengi var"

Jeton Kıstı mı?

“Umut’un rengi var”
Demiştin
Bana;
Hatırlarsan;

“ne zaman?”
“Ta Fi tarihinde(!)”
Bir türlü göremedim ben
O rengi;
Anlaşılan o ki:
Umudum olmamış hiç,
Besbelli.
Bundan sonraysa?
Belki!
“kim var orada,
Kim geldi?”
“zebani, zebani:
Cehennem zebanisi;
Tanıdın mı beni?”
İyi bil emi,
Konuştuğun kimseyi!
Her gelene açma
Ne kapıyı
Ne de pencereyi;
Akla sırrını,
Almasın biri aklını.
Herkes verir talkını,
Yutmak ister salkımı.
Kov bostancı danayı,
Yemeden salkımı.
Aloo,
Jeton kıstı mı?
Cızırtı var cızırtı,
Arada da haşırtı(!)
Hay aksilik(!)
Tuttu kaşıntı.
Nerede şu kaşağı?
Bu kadar yeter,
Bırak saçmalamayı.

05.03.18
Halil Gönül


Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.