Çarşamba, Mayıs 09, 2018

Kal Sevgiyle!

"Kal sevgiyle"

Kal Sevgiyle!

Nice yoklarım düştü elime;
Hiç biri de zarar veremedi,
Ne gönlüme,
Ne de dilime
Hatta
Gözlerime;

Hissettiremediler kendilerini
Yaşadığım asırlık sürede.
Bilmiyorum şu an
Bakmadım, geçen süreye,
Güne,
Güneşe;
Belki asırlar olmuştur bile.
Tek bir şey
–yokluğun-
Yetti
Her şeye;
Beni benden etmeye.
Kızamıyorum gözlerime,
Dilime,
Ellerime,
Yüreğime;
Bana ettikleri eziyete;
Katlanamadım,
Yokluğuna alışamadım,
Seni her nefesimde andım diye.
Bundan sonrası mı?
Biliyorum şimdi anlamadığını;
Değişmeyecek, değiştirmeyecek
Hiçbir şey,
Sana olan açlığımı;
Gün be gün büyüyeceksin gönlümde,
Gözlerimde;
Bırak kalsın her şey bende,
Ben de sende!
Benimle gitsinler bütün hasret ve kötülükler
Ebediyete,
Seve seve!
Yazdım ki;
Belki bir gün merak edersin
Seni ne kadar sevdiğimi
 Diye!
Kal sevgiyle!

28.02.2018
Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.