Perşembe, Mart 09, 2017

Chrome ve Bloggerdaki istikrarsız değişimler Rahatsızlığım

""

Chrome ve Blogger Rahatsızlığı

                Merhaba Arkadaşlar,
                Ben merak içindeyim, durmadan benim istatistik rakamları değişip duruyor. İzleyici ve takipçi sayısı günde 3-5 defa değişiyor. 190’lardan 170’lere indi ve birkaç gün içinde tekrar çıktı. Önceleri önemsememiştim ama şimdilerde artık gözüme batmaya başladı.
                Merak ettiğim şeyler:
1.       Acaba başkalarında da var mı aynı durum?
2.     Ben daha önce de Yassah hemşerim yassah, Stresinçalışma verimim üzerindeki etkisi gibi yazılarımda yaşadığım sorunlardan bahsetmiştim. Bu ay içinde gerçekten rahatsız olacak derecede sorunlar yaşadım ve hala da devam ediyor. Google Chrome ve Blogger’dan uzaklaşmayı düşünmeye başladım bu aralar. Artık aklıma geldikçe mideme kramplar giriyor, blog’da yazmaktan   bile hevesim iyice kaçtı. Bilgisayarın başına oturmaya korkar oldum neredeyse.
3.       Geri bildirimler gönderdiğim halde hiçbir geri dönüş olmadı.

4.       Hiç benzer veya daha başka türlü sorun yaşayan var mı acaba?

Görsel: Pixabay.com

2 yorum:

  1. Teknik anlamda pek bilgi sahibi değilim ama, ancak kendi durumuma dair yorum yapabilirim bu konuda ;) Çok garip bir iniş çıkış olmasa da, takipçi sayımda zaman zaman düşüş oluyor.Bunun da sadece takipçi kazanmak için ekleyenlerin sonrasında takipten çıkması olarak yorumluyorum.Son derece gereksiz bulsam da böyle şeyler yaşanabiliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aytül Örcün-Ayna Hikayesi,
      sizin yaşadığınız normal bir durum. Benimki çok farklı, sayfa görüntüleme değerleri bile dakikalar içinde 100 lü rakamlarda düşüyordu: Kısaca rakam olarak nerede varsa sürekli oynayıp duruyordu.
      Şimdilik kısmen düzeldi ama, yayınlarınız gelmiyor bildirimlerde, face olmasa neredeyse kimseden haberim olmayacak! :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.